Són dades de l'associació Book Industry Study Group (BISG), que agrupa a diferents sectors del gremi a Estats Units i el director executiu del qual, Len Vlahos, participa avui en les Jornades Tècniques de Anele (Asociación Nacional de Editores de Libros y Material de Enseñanza) per a analitzar noves formes de lectura. "Estem molt impressionats per la velocitat que estan prenent aquestes transformacions", afirma Vlahos.
Però no solament per l'acceleració. També per les profecies que han quedat en paper mullat. El cas és que la fascinació pels aparells Kindle, de Amazon, pel més recent Nook, de la cadena Barnes and Noble, o pel Kobe està trencant un munt d'idees preconcebudes. Com per exemple que el lector més addicte i tradicional de paper -aquell que consumeix un llibre a la setmana- no entraria tan ràpidament en aqueixa nova dimensió.
És un lector -lectora, més dones que homes-, segons l'estudi, que compra més i llig més. I que abans de res consumeix novetats de ficció. Una altra profecia que ha sigut agranada. Quan van aparèixer els primers llibres d'aqueix format, allà per 1999, els inventors del producte pensaven que abans de res penetrarien en el món de l'assaig i el llibre acadèmic. No ha sigut així.
Llig l'article complet a:
| Opinions | Deixa la teua Opinió |
| No existeixen opinions per a aquest element. | |
ASSOCIACIÓ |Editorials |Notícies |Documentació |Galeria de vídeos i imatges |Reportatges |Zona Premsa |Agenda d'actes |Ajudes i Subvencions |Fires del llibre |Legislació |Propietat intel·lectual i drets d'autor |Premis Literaris |ISBN |Enllaços d'interés |Guia de llibreries valencianes |Guia de distribuïdors valencians |Guia d'associacions del món del llibre |Institucions nacionals relacionades amb el llibre |Bibliografia bàsica |Blogs d'interés |Enquestes |Contacte |Memòria d'activitats |Mapa web| Avís legal
Diseño y Desarrollo:
Web Im3diA comunicación 2010
Esta página esta optimizada para navegadores Internet Explorer 7 y Firefox 3.0 o versiones superiores.