Després de quatre mesos d'activitat de Amazon a Espanya, François Nuyts s'estrena com a director de la filial nacional i analitza l'entrada de la tenda en el sector comercial i editorial espanyol
El curt camí recorregut per Amazon a Espanya i el seu pas per la primera campanya de nadal demostren que encara hi ha molt camí per fer. "Hem d'ampliar el catàleg, baixar els preus i aconseguir lliurar les comandes el més prompte possible, perquè és el que ens demanen els clients". Nuyts basa els seus plans per a Espanya en l'exemple d'EUA, Regne Unit o Alemanya. "Els compradors no es conformen amb trobar en Amazon els mateixos productes que poden trobar en una gran superfície, volen tenir de tot".
Qüestió de llibres... digitals
El negoci de Amazon sempre ha sigut la venda dels llibres, per açò no va resultar molt desgavellat que la tenda acabara convertint-se en una plataforma perquè els autors pogueren publicar, editar i vendre les seues obres en format digital. Amb el programa Kindle Direct Publishing, qualsevol autor pot incloure la seua obra i oferir-la en Amazon com un article més en el seu catàleg de llibres electrònics. "D'aquesta experiència hi ha hagut casos d'èxit, com el de Juan Gómez Jurado amb "El emblema del traidor", que es va publicar primer en Amazon en format digital i ara ha donat el salt al paper amb una editorial tradicional. És una forma de descobrir noves obres en espanyol a preus reduïts", assegura Nuyts. Malgrat que amb aquest servei pot semblar que Amazon es converteix també en una editorial, gens més lluny de la realitat. La tenda simplement aporta un sistema d'autopublicació de llibres digitals a l'abast de qualsevol persona, però no selecciona cap material, no realitza cap inversió en els autors, ni pren risc comercial algun.
Llig l'article complet a:
| Opinions | Deixa la teua Opinió |
| No existeixen opinions per a aquest element. | |
ASSOCIACIÓ |Editorials |Notícies |Documentació |Galeria de vídeos i imatges |Reportatges |Zona Premsa |Agenda d'actes |Ajudes i Subvencions |Fires del llibre |Legislació |Propietat intel·lectual i drets d'autor |Premis Literaris |ISBN |Enllaços d'interés |Guia de llibreries valencianes |Guia de distribuïdors valencians |Guia d'associacions del món del llibre |Institucions nacionals relacionades amb el llibre |Bibliografia bàsica |Blogs d'interés |Enquestes |Contacte |Memòria d'activitats |Mapa web| Avís legal
Diseño y Desarrollo:
Web Im3diA comunicación 2010
Esta página esta optimizada para navegadores Internet Explorer 7 y Firefox 3.0 o versiones superiores.