Publicat per la Oficina Econòmica i Comercial de Espanya a Pequín, l'estudi conté informació sobre els canals de distribució, una exhaustiva descripció de la producció Xinesa per matèries i analitza l'impressionant creixement del país.
Tracta també la creixent liberalització de l'activitat privada: ja són més de deu mil les editorials privades existents, i s'inclou una breu descripció de les cases principals i del mercat de venda de drets
Així mateix, revela algunes de les debilitats del sector a Xina, com són la pirateria (4 de cada 5 còpies venudes de best sellers són pirates) i la caiguda mitjana de la producció.
|
|
| Opinions | Deixa la teua Opinió |
| No existeixen opinions per a aquest element. | |
ASSOCIACIÓ |Editorials |Notícies |Documentació |Galeria de vídeos i imatges |Reportatges |Zona Premsa |Agenda d'actes |Ajudes i Subvencions |Fires del llibre |Legislació |Propietat intel·lectual i drets d'autor |Premis Literaris |ISBN |Enllaços d'interés |Guia de llibreries valencianes |Guia de distribuïdors valencians |Guia d'associacions del món del llibre |Institucions nacionals relacionades amb el llibre |Bibliografia bàsica |Blogs d'interés |Enquestes |Contacte |Memòria d'activitats |Mapa web| Avís legal
Diseño y Desarrollo:
Web Im3diA comunicación 2010
Esta página esta optimizada para navegadores Internet Explorer 7 y Firefox 3.0 o versiones superiores.