INSTRUCCIONS PER A ASSOCIAR-SE

QUI POT SER MEMBRE DE L'ASSOCIACIÓ?

Podran formar part de l’Associació com a membres de ple dret les editorials, persones físiques o jurídiques que habitualment editen llibres o publicacions periòdiques en qualsevol suport i accepten els Estatuts de l’Associació (article 5é). Suposem que en el moment de sol·licitar l'alta us heu llegit els Estatuts, els quals s'han de respectar i acceptar des del moment en que es produeix l'aprovació de l'alta.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Per realitzar la proposta d’alta a l’Associació d’Editors del País Valencià cal formalitzar-la amb una carta de presentació tot adjuntant la documentació que se us demana seguidament: Heu d'emplenar el Formulari d'Inscripció i la Butlleta de Domiciliació Bancària. Cal que adjunteu un Catàleg dels llibres que heu editat fins ara; i a fi de conèixer el vostre epígraf fiscal i determinar la vostra quota adjuntareu una: fotocòpia de l’Alta de l’IAE i de l’Impost sobre Societats de l’últim exercici.

 LES QUOTES

La quota única d’ingrés s’ha establert en 360€. La quota anual es fixa objectivament i ponderada amb la producció editorial i la facturació de cada empresa, (a determinar en el moment de donar-se d’alta segons criteris establerts). S’emeten els rebuts semestralment, i el primer rebut serà proporcional al període del semestre en curs en què us doneu d’alta.

APROVACIÓ

Una vegada estudiada aquesta documentació per la Junta Directiva, se us comunicarà l'aprovació o denegació de la proposta, així com la quota que us haurà estat assignada en cas de ser l'alta favorable. L’alta no serà definitiva fins que no compte amb la ratificació de l'Assemblea General.

Opinions Deixa la teua Opinió
No existeixen opinions per a aquest element.
Deixe la seua Opinió
Títol
Valoració 0 1 2 3 4 5
  

Amunt OpinióOpinió Enviar a un amicEnviar a un amic TornarTornar

Accés
Valencian Books Portal del Llibre Escriptors Valencians
Destacats
Llibre valencia en fires
Fórum Digital del Llibre Valenciá
IX Encontre D'Editors 2008
 
INSTRUCCIONS PER A ASSOCIAR-SE | editorsvalencians.com Portal d'Editors
Principal Cercar Tema Hemeroteca
#Àrea d'Usuaris#

ASSOCIACIÓ |Editorials |Notícies |Documentació |Galeria de vídeos i imatges |Reportatges |Zona Premsa |Agenda d'actes |Ajudes i Subvencions |Fires del llibre |Legislació |Propietat intel·lectual i drets d'autor |Premis Literaris |ISBN |Enllaços d'interés |Guia de llibreries valencianes |Guia de distribuïdors valencians |Guia d'associacions del món del llibre |Institucions nacionals relacionades amb el llibre |Bibliografia bàsica |Blogs d'interés |Enquestes |Contacte |Memòria d'activitats |Mapa web| Avís legal

L'Associació d'Editors del País Valencià recolza l'activitat dels creadors i rebutja la pirateria i la reproducció il-legal de tots els productes culturals: llibres, música, pel-lícules, vídeojocs, i programes d'ordinador.
AEPV
C/ Martínez Cubells, 6 - 1r - 1a
46002 València tel. 96 394 50 03
aepv@aepv.net

Amb el suport de

generalitat

impivaMinisterio de EconomiaFondo Europeo de Desarrollo Regional

Diseño y Desarrollo:
Web Im3diA comunicación 2010

Esta página esta optimizada para navegadores Internet Explorer 7 y Firefox 3.0 o versiones superiores.

Valid XHTML 1.0 Transitional ¡CSS Válido! rss Atom rss 1.0 rss 2.0